Ten doskonały sprzęt na trudny teren jest doceniany nie tylko w rolnictwie, ale również w innych gałęziach gospodarki. Przyczepa TANDEM paletowa PT510 wyposażona jest w wytrzymałą ramę podwozia z prostokątnych profili zamkniętych z mechanizmem trójstronnego wywrotu, we wzmocniony dyszel, podporę hydrauliczną nożycową, resory paraboliczne i mocne ogumienie radialne. Prędkość konstrukcyjna wynosi 40km/h, a dodatkowo kupujący ma wybór między instalacja hamulcową pneumatyczna oraz hydrauliczną. W standardzie instalacja trójstronnego wywrotu wraz z zaworem odcinającym (uruchamiającym się podczas wywrotów na boki) oraz cylinder teleskopowy. Do produkcji używamy materiałów wysokiej jakości, m.in. nowoczesnych dwuskładnikowych powłok lakierniczych.
DANE TECHNICZNE
* Dopuszczalna masa całkowita: 14200 kg
* Ładowność: 10150 kg
* Masa własna : 4050 kg
* Pojemność ładunkowa: 13,2 m³
* Powierzchnia ładunkowa : 11 m²
* Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4545 mm
* Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2420 mm
* Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość: 6139/2550/2452 mm
* Wysokość ścian skrzyni: 600+600 mm
* Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
* Wysokość platformy od podłoża: 1250 mm
* Rozstaw kół: 1900 mm
* Zawieszenie: Resory paraboliczne
* Obciążenie oka dyszla: 1700 kg
* Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 (15R22,5) RE
* Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
* System wywrotu: trójstronny
* Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1700mm/15L/200bar
* Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 74/54,4 KM/kW
* Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki): 50/46˚
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem
- Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
- Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych ze sztywnym dyszlem
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika,
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50 mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Osie na 60 km/h,
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetleniowa 12V z tylnym gniazdem elektrycznym,
- Instalacja oświetleniowa z bocznym światłami odblaskowymi i światłami obrysowymi,
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem,
- Przewód przyłączeniowy, spiralny instalacji oświetleniowej,
- Instalacja hydrauliczna trójstronnego wywrotu z zaworem sterującym i z zaworem odcinającym,
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym,
- Tylne wyjścia (hydrauliki wywrotu i hamulców) do drugiej przyczepy,
- Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm z obrzeżem 60 mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
- Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
- Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej
- Błotniki kół tylnych
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na promienie UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR