Przyczepa dwuosiowa PRONAR T680 paletowa 13,1 ton

15) Przyczepa dwuosiowa T680 13,1 T (szerokość paletowa)

Szczegóły

  • Nazwa

     19 marzec 2015

  • Nazwa

     Przyczepa dwuosiowa PRONAR T680 paletowa 13,1 ton

  • Kategoria

     Przyczepy dwuosiowe

  • Kup na allegro:

     Przejdź

Przyczepa PRONAR T680 posiada w standardzie bogate wyposażenie. Koło zapasowe 385/65 R22,5. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. Kulowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone, wytrzymałe profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych produktów na rynku. Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości gwarantują długi czas użytkowania przyczepy. Do wyposażenia standardowego należą również: centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi, ergonomiczne górne zamki ścian i nadstaw oraz okno z zasuwą w ścianie tylnej, boczne ściany ze słupkiem środkowym. Opcjonalnie można zamówić przyczepę T680 z plandeką ze stelażem i podestem operatora.


 

DANE TECHNICZNE
* Technicznie dopuszczalna masa całkowita:20000 kg
* Dopuszczalna masa całkowita: 18000 kg
* Ładowność: 13100 kg
* Masa własna: 4900 kg
* Pojemność ładunkowa: 17,2 m³
* Powierzchnia ładunkowa: 12,3 m²
* Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 5100 mm
* Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz*: 2410 mm
* Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 7500/2550/3100 mm
* Wysokość ścian skrzyni: 800+600 mm
* Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
* Wysokość platformy od podłoża: 1390 mm
* Rozstaw kół: 1900 mm
* Zawieszenie: Resory paraboliczne
* Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE (DROGOWE)
* Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
* System wywrotu: trójstronny
* Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1980mm / 18l / 200bar
* Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 109,2/80,3 KM/kW
* Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 47/47 0

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
- Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
- Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
- Rodzaj dyszla: dyszel trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40 mm

- Koło zapasowe 385/65 R22,5 RE

- Kosz koła zapasowego
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
- Osie na 60 km/h
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym, z oświetleniem obrysowym
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym i z grubymi linami zabezpieczającymi
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili (PF 800 mm+PF 600 mm) z obrzeżem 60 mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Ściany boczne dzielone słupkiem środkowym z linkami spinającymi
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na promienie UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL 3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół tylnych - plastikowe
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej