Przyczepa dwuosiowa PRONAR T672/1 10 ton

11)    Przyczepa dwuosiowa Pronar T672,,,,,, 1 10T

Szczegóły

 Przyczepa PRONAR T672/1 posiada w standardzie bogate wyposażenie. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. 

Kulowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone, wytrzymałe profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych produktów na rynku. Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości gwarantują długi czas użytkowania przyczepy. Do wyposażenia standardowego należą również: centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi, ergonomiczne górne zamki ścian i nadstaw oraz okno z zasuwą w ścianie tylnej. Opcjonalnie można zamówić przyczepę T672/1 z bocznymi ścianami ze słupkiem środkowym, oraz z plandeką ze stelażem i podest operatora. 


 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
  • Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
  • Rodzaj dyszla: dyszel trójkątny z regulowaną  sprężyną podtrzymującą
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny  z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem
  • zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw  zabezpieczone spoiną laserową
  • Linki spinające ściany
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej

 

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE

  • Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm, z obrzeżem 70mm
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 50mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Balkon, plandeka rolowana ze stelażem
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Wieszak kola zapasowego
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Nadstawy o wysokości 1000mm z siatki 30mm, zamiast nadstaw  PF600
  • Tylny zaczep automatyczny
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 RE
  • Koła z ogumieniem 500/50-17
  • Koło zapasowe 15,0/70-18
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców

 

DANE TECHNICZNE                                                             Konstrukcyjnie dopuszczalna masa całkowita:13500 kg
Dopuszczalna masa całkowita:13160 kg
Ładowność:10000 kg
Masa własna:3160 kg
Pojemność ładunkowa:11,8 m3
Powierzchnia ładunkowa:9,8 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4440 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: trapez: 2190/2240 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6455/2390/2500 mm
Wysokość ścian skrzyni: 600+600 mm
Grubość blachy podłogi/ściany:5/2,5 mm
Wysokość platformy od podłoża:1320 mm
Rozstaw kół:1700 mm
Zawieszenie: resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia: 15,0/70-18 (nowe)
Prędkość konstrukcyjna: 30 km/h
System wywrotu: trójstronny Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700mm/13l/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 72,8/53,5 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46º