CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 20000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 18000 kg
Ładowność: 13100 kg
Masa własna: 4900 kg
Pojemność ładunkowa: 17,2 m3
Powierzchnia ładunkowa: 12,3 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 5100 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz*: 2410 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 7500/2550/3100 mm
Wysokość ścian skrzyni: 800+600 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
Wysokość platformy od podłoża:1390 mm
Rozstaw kół: 1900 mm
Zawieszenie:Resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna:40 km/h
System wywrotu:trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1980mm/18l/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 109,2/80,3 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 47/470
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Wymienne uszczelki gumowe, umieszczone w gniazdach przy płycie podłogowej, z trzech stron podłogi, zapewniające szczelność przyczepy (szczególnie przydatne przy transporcie rzepaku), oraz wymienne przyklejane uszczelki z EPDM na pozostałych połączeniach
Koło zapasowe 385/65 R22,5 z koszem mocującym
Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian,
z centralnym ryglowaniem ścian Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu
EUROPALET
Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
Rodzaj dyszla: dyszel trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
Osie na 60 km/h
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym, z oświetleniem obrysowym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym i z grubymi linami zabezpieczającymi
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili (PF800mm+PF600mm) z obrzeżem 60mm,
wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego,
z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Ściany boczne dzielone słupkiem środkowym z linkami spinającymi
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na
promienie UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych – plastikowe
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Boczne oświetlenie obrysowe