Przyczepa burtowa tandem PRONAR T683H 15,1 ton

pronar-tandemdreiseitenkipper-t-683-h-002

Szczegóły

  • Nazwa

     12 kwiecień 2015

  • Nazwa

     Przyczepa burtowa tandem PRONAR T683H 15,1 ton

  • Kategoria

     Tandem

  • Kup na allegro:

     Przejdź

Przyczepa PRONAR T683H to wersja przyczepy T683 z hydraulicznie unoszoną boczną ścianą bez środkowego słupka, co daje swobodny dostęp do powierzchni ładunkowej. Jest to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie szczególnie przy transporcie płodów rolnych na europaletach. Lewa ściana boczna, jako jednolita profilowana płyta, jest unoszona i ryglowana hydraulicznie(system zabezpieczeń), co uniemożliwia otwarcie i utratę ładunku przy nieoczekiwanym rozszczelnieniu się układu.

Przyczepa PRONAR T683H doskonale spisuje się w nierównym i niestabilnym terenie, dzięki zastosowaniu zawieszenia resorowego typu tandem z dwoma pojedynczymi mocnymi osiami jezdnymi i amortyzowanego sztywnego dyszla. Dopuszczalna masa całkowita 20 ton jest to wielkość, przy której w optymalny sposób uwzględniono zarówno aspekt ekonomiczny (cena przyczepy i niskie koszty użytkowania), jak i użytkowy (optymalna ładowność i pojemność ładunkowa, funkcjonalność, niezawodność i trwałość).


 

DANE TECHNICZNE
* Dopuszczalna masa całkowita: 20000 kg
* Ładowność: 15180 kg
* Masa własna : 4820 kg
* Pojemność ładunkowa: 20,3 m³
* Powierzchnia ładunkowa : 12,1 m²
* Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 5020 mm
* Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2420 mm
* Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość: 6800/2550/3070 mm
* Wysokość ścian skrzyni: 800+900 mm
* Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
* Wysokość platformy od podłoża: 1350 mm
* Rozstaw kół: 1960 mm
* Zawieszenie: Resory paraboliczne
* Obciążenie oka dyszla: 2000 kg
* Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
* Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
* System wywrotu: trójstronny
* Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1980mm/18L/200bar
* Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 104/76,4 KM/kW
* Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki): 47/47 ˚

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian
- Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
- Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili wykonanych ze stali S355
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, amortyzowany resorami gumowymi
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Osie na 60 km/h
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym i z grubymi linami zabezpieczającymi
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
- Ściany z uszczelnieniem gumowym, z wysokiej jakości, mocnych, profili PF800mm z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Ściana lewa, 1700mm wysokości, unoszona hydraulicznie, ściana prawa, dolna 800mm – system uchylny
- Ściana tylna, dolna 800mm – system uchylny
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Błotniki kół tylnych -plastikowe
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Boczne oświetlenie obrysowe
- Tylne zabezpieczenie, składane