Po co ulepszać to, co jest dobre? Ponieważ świat się zmienia, a świat techniczny tym bardziej.Przyczepa PRONAR T663/4 powstała jako udoskonalona wersja T663/1. Udoskonaliliśmy cechy manewrowe przyczepy, zwiększając jednocześnie jej stabilność.
Klient, który zdecyduje się na przyczepę PRONAR T663/4 może być pewien, że w porównaniu z modelem T663/1 będzie miał przyczepę o większej ładowności (do poziomu 10420 kg), bardziej stabilną (zwiększony rozstaw kul wywrotu, zastosowano resory paraboliczne, poszerzono ramę dolną, zwiększono rozstaw kół), o niższej wysokości załadunku – w kompletacji standardowej, wysokość ładowania obniżono o 120 mm do 1185 mm).
DANE TECHNICZNE
* Dopuszczalna masa całkowita: 14000 kg
* Ładowność: 10420 kg
* Masa własna: 3580 kg
* Pojemność ładunkowa: 11,8 m³
* Powierzchnia ładunkowa: 9,8 m²
* Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4440 mm
* Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: trapez: 2190/2420 mm
* Wysokość ścian skrzyni: 600+600 mm
* Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 6230/2390/2445 mm
* Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 mm
* Wysokość platformy od podłoża: 1185 mm
* Rozstaw kół: 1800 mm
* Obciążenie oka dyszla: 2000 kg
* Rodzaj zawieszenia: Resory paraboliczne
* Rozmiar ogumienia: 15.0/70-18
* Prędkość konstrukcyjna: 30 km/h
* System wywrotu: trójstronny -
* Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1830mm/15L/200bar
* Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 67,6/49,7 KM/kW
* Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46º
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
- Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
- Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
- Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych ze sztywnym dyszlem
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Linki spinające ściany
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Błotniki kół tylnych
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej